Här använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Vad är cookies?

Hem / Serviceverkstad / Dialogen

Dialogen

Innan vissa reparationer påbörjas är det en fördel att gå igenom bilen med kunden för att kunna ställa rätt diagnos och diskutera upptäckta fel innan beställning av reservdelar och arbete.
Därför erbjuder vi tjänsten Dialog till en fast kostnad. Under dialogen tas ett felminne på bilen och det utförs en okulärkontroll enligt specifikationer för bilmodellen. Därefter bokas arbetet upp och förplanering av erforderliga reservdelar utföres.
En Dialog spar tid & pengar och minimerar risken för missförstånd

Torben Kirch

Servicerådgivare skador
Telefon: 0141-21 60 49
E-post: torben.kirch@wahlstedtsbil.se

Dusan Novakovic

Servicerådgivare skador
Telefon: 0141-21 60 49
E-post: dusan.novakovic@wahlstedtsbil.se

Camilla Rohnström

Servicerådgivare/Ordermottagare  
Telefon:0141-21 60 39  
E-post: camilla.rohnstrom@wahlstedtsbil.se

Kvalitetspolicy

Wahlstedts Bil AB marknadsför produkter och tjänster som står för tradition och kvalitet. Hög kvalitet är att vi levererar våra tjänster och produkter i rätt utförande och i rätt tid.
Detta kräver hög kompetens och att varje medarbetare har en vilja och förmåga att ta ansvar för sitt arbete. Genom kontinuerlig utbildning av personalen skapas ständiga förbättringar. Kvalitet skapas genom samarbete mellan anställda och är en förutsättning för vår fortsatta utveckling.

VW AUDI SKODA VW Transportbilar bilar Wahlstedts Bil i Motala

Besöksadress: Vintergatan 16-17, 591 32 Motala  |  Postadress:  Box 234, 591 23 Motala  |  Tel: 0141-21 60 30  |  Fax: 0141-21 96 50  |  E-post: wahlstedtsbil@wahlstedtsbil.se