Här använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Vad är cookies?

Hem / Bilar / Serviceverkstad / Dialogen

Dialogen

Innan vissa reparationer påbörjas är det en fördel att gå igenom bilen med kunden för att kunna ställa rätt diagnos och diskutera upptäckta fel innan beställning av reservdelar och arbete.
Därför erbjuder vi tjänsten Dialog till en fast kostnad. Under dialogen tas ett felminne på bilen och det utförs en okulärkontroll enligt specifikationer för bilmodellen. Därefter bokas arbetet upp och förplanering av erforderliga reservdelar utföres.
En Dialog spar tid & pengar och minimerar risken för missförstånd

Torben Kirch

Servicerådgivare skador
Telefon: 0141 20 25 01 
E-post: torben.kirch@wahlstedtsbil.se

Dusan Novakovic

Verkstadschef Skador
Telefon: 0141 20 25 01 
E-post: dusan.novakovic@wahlstedtsbil.se

Kvalitetspolicy

Wahlstedts Bil AB marknadsför och erbjuder produkter och tjänster som står för tradition, nytänkande och kvalitet.
Kvalitet är att vi levererar en skräddarsydd lösning i rätt tid, och därigenom möter kundens förväntningar.
Detta kräver hög kompetens, att varje medarbetare har engagemang och rätt förutsättningar att ta ansvar för sitt arbete.
Samarbete mellan alla medarbetare ger ökad kvalitetsmedvetenhet och en helhet i verksamheten vilket är en förutsättning för vår fortsatta utveckling och framtid.

Motala 10 april 2019, Mauritz Wahlstedt, VD

VW AUDI SKODA VW Transportbilar bilar Wahlstedts Bil i Motala

Besöksadress: Vintergatan 16-17, 591 32 Motala  |  Postadress:  Box 234, 591 23 Motala  |  Tel: 0141-21 60 30  |  Fax: 0141-21 96 50  |  E-post: wahlstedtsbil@wahlstedtsbil.se