Hem / SCANIA / Servicetjänster / Service 360

Service 360

Service 360 ger dig som kund möjligheten att anpassa dina serviceavtal utifrån vad dina fordon behöver. Med hjälp av ständig uppkoppling och digitala analyser anpassas servicen efter hur just deras fordon används. Dessutom får kunderna nu en ännu större möjlighet att skräddarsy sina serviceavtal utifrån sina unika förutsättningar.
Skräddarsydd service på fordonens villkor. 

Ytterligare information om detta kan du få från din lokala återförsäljare eller på www.scania.se

START

Start är ett avtal för dig som vill ha ett regelbundet och professionellt underhåll av din lastbil, ditt släp eller efterfordon. 
Med detta serviceavtal får du ett grundläggande underhåll och har möjlighet att välja tillägg som passar dig och ditt fordon. Tillsammans med våra serviceexperter bygger du din underhållsplan. Ett avtal som ger dig grundläggande trygghet och hög tillgänglighet.

https://www.youtube.com/watch?v=yjPesQyuwME

DRIVE

Med Drive får du förutom underhåll av ditt fordon även reparation av slitageskador på drivlinan. Med detta avtal kan du maximera din tid på vägen tack vare Max24 som ger dig en extra trygghet då vi garanterar att ditt fordon är körklart inom 24 timmar vid oplanerade driftstopp. Ett avtal som ger dig grundläggande trygghet och kontroll.

https://www.youtube.com/watch?v=XxlQcVdo36Q

CRUISE

Cruise ger dig ett avtal som täcker både reparation och underhåll av ditt fordon till en fast kostnad. Med detta avtal får du den bästa möjliga servicen då den optimeras efter data från ditt fordon. Cruise innehåller även Max24, vilket innebär att vi garanterar att ditt fordon är körklart inom 24 timmar vid oplanerade driftstopp. Ett avtal som ger dig trygghet och kontroll på ekonomin med fasta kostnader.

https://www.youtube.com/watch?v=fYNVah7iYw8

PROCARE

Med ProCare får du ett bekymmersfritt serviceavtal med reparation och underhåll samt monitorering av ditt fordons hälsostatus. Vi analyserar ständigt din lastbil, håller koll på när förebyggande komponentutbyten behöver göras och kontaktar dig om vi misstänker ett kommande stillestånd. Vi garanterar självklart att ditt fordon är körklart inom 24 timmar vid oplanerade driftstopp. Ett avtal som ger dig största möjliga trygghet med Scanias expertis inom heltäckande service.

https://www.youtube.com/watch?v=Q_hvn1eGcD8

Björn Johansson

Servicemarknadssäljare   
0141-22 76 41   
Contact: bjorn.johansson@wahlstedtsbil.se

Kvalitetspolicy

Wahlstedts Bil AB marknadsför och erbjuder produkter och tjänster för mobilitet som står för tradition, nytänkande och kvalitet. 
Vi har som målsättning att utveckla och bibehålla kvaliteten på en sådan nivå att den av kunder, leverantörer och andra intressenter uppfattas som marknadens bästa.
  

Detta uppnår vi genom att:


- Leverera en skräddarsydd lösning i rätt tid, och därigenom möter kundens förväntningar samtidigt som vi ständigt utvecklar och förbättrar våra tjänster och anpassar dem för att upprätthålla hög kvalité. 
- Utveckla medarbetarnas kompetens och engagemang för att säkerställa hög kvalitetsmedvetenhet och förmåga att se ett helhetsperspektiv. 
- Säkerställa att mandat och befogenheter tillsammans med ansvar delegeras ut på ett anpassat sätt till den enskilde medarbetaren, så att denne kan ta ett personligt ansvar för utförda arbeten och tjänster.  
- Fortlöpande förbättra våra processer genom att utarbeta konkreta mål och handlingsplaner samt regelbundet följa upp verksamheten. 
- Ställa relevanta kvalitetskrav på våra leverantörer. 
- Följa gällande lag- och standardkrav som gäller för verksamheten och våra intressenter.

Motala 28 april 2022, Mauritz Wahlstedt, VD

VW AUDI SKODA VW Transportbilar bilar Wahlstedts Bil i Motala

Besöksadress: Vintergatan 16-17, 591 32 Motala  |  Postadress:  Box 234, 591 23 Motala  |  Tel: 0141-21 60 30  |  Fax: 0141-21 96 50  |  E-post: wahlstedtsbil@wahlstedtsbil.se
Vi reserverar oss  för ev. felskrivningar.